Els meus braços
Bon dia,
Porto un temps que tinc molt complexe dels meus braços, sobretot el braç dret. Els tinc molt musculats i em fa vergonya anar amb màniga curta.
Voldria saber si es pot fer alguna cosa per disminuir el múscul dels braços. O què puc fer?
Gràcies!
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Comentes que no t’acabes de sentir a gust amb els teus braços perquè els tens molt musculats.
M’encantaria poder dir-te que si fas X aconseguiràs tenir els braços que desitges, però no funciona així. No hi ha cap exercici, dieta o truc màgic que faci que els teus braços s’aprimin, els teus músculs son com son i això no ho pots canviar i no et queda més remei que aprendre a conviure amb ells. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!!
Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Segurament, quan et mires al mirall, amb el que més et fixes és en els teus braços. Així, que t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTE tal i com ets.
Esperem haver-te ajudat. Una abraçada!!
La Laura Centellas