Al meu pare hem compra pitsas
Hey, tinc un problema molt gros: la meva panxa. Desde que sóc a casa no paro de menjar i jugar a la play. Peso 7kg mes que fa un mes i em veig molt malament al mirall. Tinc por de sortir De la meva habitacio i que em vegi la meva familia.
Laura Centellas

Bon dia guapo! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Comentes que amb la situació de confinament et passes el dia menjant i jugant a la play. Això ha fet que t’hagis engreixat i que no et sentis a gust amb el teu cos, fins al punt de no voler sortir de l’habitació per vergonya que et vegi la teva família.
Degut a la situació de confinament, ens hem hagut d’adaptar molt ràpid a viure tancats a casa. El fet, és que ha afectat a les nostres rutines i els nostres hàbits. El meu primer consell és que intentis crear noves rutines que s’adaptin a aquesta situació. Pots planificar els teus àpats de la setmana i intentar pactar amb els teus pares les coses que s’han de comprar. D’altra banda, encara que no poguem sortir a la muntanya, a córrer o anar al GYM; han sorgit moltes iniciatives per mantenir-nos actius i en forma des de casa. Potser t’ajudaria fer un horari, com els de l’escola per planificar el teu dia i tenir lloc per jugar a la play, fer les teves obligacions, planificar els àpats per no estar menjant tot el dia i guardar un espai per practicar esport.
Pensa que quan tot passi i tornis a les teves rutines d’abans, el teu cos s’adaptarà i es regularà una altra vegada. De totes maneres, el més important és mantenir un estil de vida saludable i estar sans.
Espero que els meus consells t’ajudin a sentir-te millor! Fins la pròxima!!
La Laura Centellas