Ansietat i pes
Fa uns mesos vaig tenir moltíssima ansietat fins a tal punt que aig perdre la gana... Menjava molt poc i si intentava menjar més sentia com si anés a bomitar. Degut aizò vaig perdre força pes... gairabé 6 quilos! Ara tot s'ha tranquilitzat però no aconsegueixo recuperar el pes... Degut a aizò he perdut pit i ja en tenia poc... No se com repuerar una mica de pes i pit sense engreixar-me...
Laura Centellas

Hola bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
Entenem què vols recuperar una mica de pes de manera saludable. El millor que pots fer és confiar en un professional, ja sigui un dietista o un nutricionista, per a que et faci una dieta, per recuperar, específica per a tu. No et fixis en dietes per recuperar, que apareguin a internet o a xarxes socials, ja que segurament siguin molt generals i no tinguin en compte les necessitats del teu cos. Cada cos és diferent i necessita més o menys quantitat d’uns aliments o d’uns altres, pel que és millor que un professional et faci una adequada al teu cos, així podràs aconseguir el teu objectiu de manera saludable. Però sobretot, accepta el teu cos tal com és, cada cos és perfecte per cadascú!
Una abraçada bonica, i ànims per aquests dies de confinament!
La Laura Centellas