He perdut la regla
Necesito ajuda, fa 3 mesos que no em ve la regla i ja feia 2 anys que la tenia i sempre súper regular. Últimament he estat bastant desanimada I sensible I he llegit que es pot deure a causa d’ansietat o perdua de pes, em fa por que ja no em torni i no puc anar al pediatra a causa del confinament i aquest problema em genera ansietat.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Comentes que està preocupada perquè no et baixa la regla.
A vegades, la regla no és regular. Pot ser que un més no ens baixi o que ens baixi més d’hora o més tard. Però, si no ens baixa la regla durant uns mesos, és important que anem al ginecòleg o al metge de capçalera per veure què passa ja que ens hi juguem la salut. Quan perdem pes, el nostre cos deixa de produir les hormones necessàries per fer l’ovulació i deixem de tenir la regla. És veritat, que també hi pot influir el nostre estat d’ànim. La regla és molt important, no només per si volem ser mares o no, sinó perquè regula el sistema hormonal del nostre cos. Sense regla sens començaran a debilitar els ossos, ens podrem quedar estèrils i afectarà al nostre benestar emocional, entra d’altres.
El meu consell és que truquis al teu ginecòleg o metge de referència, perquè alguns hospitals o centres han adaptat els seus serveis i potser et poden oferir algun tipus d’ajuda o donar-te alguna recomanació que et pugui ajudar.
De totes maneres, ja que ens has demanat ajuda i per aquí és difícil que en puguem parlar bé, et proposo que et posis en contacte amb l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia. Actualment, estem oferint un servei gratuït d’acollides telefòniques. Són trucades on poder explicar tot allò que et preocupa i et fa patir, un espai reservat per poder desfogar-te i explicar aquelles coses que sents que no pots dir a ningú. Una de nosaltres (psicòlogues) t’escoltarem i si cal et podem donar alguna pauta per poder portar tot això de la millor manera. El telèfon és 93 454 91 09.
Esperem la teva trucada, una forta abraçada!!
La Laura Centellas