Principis de TCA
Hola! Tinc una amiga que avui m’ha reconegut que s’esta començant a obssesionar amb el seu cos però també m’ha dit que en cap moment ha vomitat ni res sinó que estava a punt de fer-ho pero sha posat a plorar. Fa temps va començar amb lo dels vomits.. La veritat es que ser de que va el tema però em podrieu aconsellar de que puc fer?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres.
Que la teva amiga t’hagi reconegut això, significa que ets un gran recolzament per ella, pel que has fet molt bé en demanar ajuda per com ajudar-la, ets molt bona amiga!
El més important per poder-la ajudar és què els seus pares ho sàpiguen. Pot ser que t’hagi demanat que no ho diguis, però és el millor que pots fer per ajudar-la, ja que així, els seus pares podran buscar l’ajuda que necessita la teva amiga! Parla amb els teus pares i que ells els ho facin saber als seus o directament parlar tu amb ells.
Gràcies una altra vegada, la teva amiga t’ho agrairà segur!! Una abraçada i ànims per aquests dies de confinament!
La Laura Centellas