Confinament i relació
Hola! Des del 12 de mars que no vec a la meva parella, és a dir, des del dia que van tancar les escoles i instituts. És una sensació estranya però tinc por del que pugui passar, o sigui, ja portem casi 2 mesos sense veuren’s i es nota moltíssim. L’altre dia vam discutir i ja està arreglat però tot i així noto que estem com a raros i com que tot es molt forsat. Crec que és perquè es molt recent de la discusió i cap dels dos s’atreveix a obrir-se a l’altre per por. I per l’altra banda perquè ja no hi ha tant tema de conversa com abans. Tenim moltes ganes d’estar junts i de veuren’s i se que falta poc per això però tinc com una sensació de por. Tinc por que a l’hora de veuren’s estiguem incòmodes i estranys l’un amb l’altre i que al llarg dels mesos ho acabem deixant. En resum, em fa por que quan ens puguem veure, la relació sigui com aquests últims dies (tal i com he explicat més a dalt). Jo crec que tot això es, en part, culpa d’estar confinats i no se si soc la única que sent aquesta mateixa por... només necessito veure’l per saber que tot està realment bé.
Laura Centellas

Hola!
És possible que el confinament us estigui afectant al vostre estat d'ànim i, de rebot, a la vostra relació.
És natural sentir-se més irritable i discutint més amb les persones del nostre entorn.
Ho esteu fent molt bé i cada vegada queda menys... Potser en la vostra retrobada us sentireu una mica incòmodes, no passa res! Seguiu quedant i veureu que, si els sentiments són els mateixos, ràpidament tornareu a connectar.
Fins al moment de la retrobada, el nostre consell és que intenteu "quedar virtualment" per fer alguna activitat: per exemple per fer exercici, o per veure alguna sèrie junts. Sentireu que esteu junts sense haver de tenir una conversa. ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas