Em sento força sola
Hola!
Us escric perquè desde mitjan del confinament em sento bastant sola. Primer de tot, jo mai he tingut gaires amics/amigues. Durant aquests dies, aqui tancada, he intentat parlar amb les amistats que tinc, parlant x whatts fent algunes videotrucades, però el que passa es que els hi escric, i no em contesten, o unicament em responen i ja està, i despres ells ja no son capaços de tornar-me a escriure.
D'altre banda, em vaig apuntar un any a teatre, però la veritat no va funcionar gaire, i notava que no encaixava amb el grup. També em vaig apuntar a angles, vaig fer una amiga, però ha tornat a passar el de sempre, li escric, però ella passa de mi. Us ho juro que he intentat sempre cuidar les amistats, però tinc la sensació que les persones no em retornen el que jo dono, i això fa molta ràbia. Finalment, sempre imagino tenir una colla d'amics, que em comprengui, tingui confiança, els hi pugui explicar el que em passa. Per mi seria un somni.
Espero la vostra resposta.
Laura Centellas

Hola!
A vegades, aquesta idea de la "colla d'amics" fa que no valorem l'amistat que hi ha amb cada una de les persones. A més, segurament encara et falta conèixer moltes més persones!
Generalment, les bones amistats comencen passada l'etapa adolescent, quan coincideixes en un mateix curs o bé en una feina. També s'ha de tenir en compte que les amistats van variant a mesura que també canvien les persones que en formen part, fent que les relacions d'amistat siguin més íntimes o més distanciades segons l'etapa en què estàs vivint.
Pel que ens expliques, tenim la sensació que tens tantes ganes de cuidar les amistats, que aquestes no valoren la teva atenció. En les relacions és important buscar l'equilibri entre l'energia que hi destines i la que reps.
Potser et toca viure una temporada en què coneguis moltes persones! Intenta-ho! Parla amb persones diferents, demana'ls els seus gustos i busca coses en comú, potser et sorprenen! Obre't a diferents cercles, tenint en compte les teves aficions, i veuràs com aniràs trobant aquelles persones amb les que encaixes en algun tema.
Intenta parlar-ho amb la teva família, segur que t'escoltaran i et podran ajudar.
Una abraçada!
La Laura Centellas