Por
Hola
Des del febrer qie tinc molta por a morir-me. Al principi tenia por a que m agafes un ictus i em moris i estava comprovant sempre que no perdes sensibilitat a enlloc o que no notes un avis de que em vindira. Ara tinc o
por a que m agafi un atac de cor. Em miro el pols cada dos per tres, a la nit em costa dormir i tambe m estic mirant el pols i miro si sento dolor a les espatlles o la mandíbula que son indicadors. No vull continuar aixi i a mes ara m ha agafat per pensar qie el dia 28 o el 30 d'aquest mes morire i ho estic passant molt malament. No em vull morir.
Si us plau, si em puguessiu recomenar alguna cosa m aniria molt be.
Moltes gràcies ❤️❤️
Laura Centellas

Hola!
La por a la mort és una por crucial que ens ajuda a seguir en vida! És a dir, ens permet prendre precaucions al carrer, en l'alimentació, segons quina activitat física.... per tant, benvinguda por!!
Aquesta por indica les ganes que tens de viure!!!
Per altra banda, si la por es converteix en un tema obsessiu, ens paralitza i no ens deixa fer res més. Suposo que és el teu cas. Està bé conèixer els signes, però a partir d'ara només els pots comprovar una vegada al dia. Decideix en quin moment i dedica-hi uns 25-30 minuts a pensar-hi. Cada dia dedica-hi aquesta estona de preocupació.
Després hauràs d'enganyar el teu cervell per tal que pensi en una altra cosa, val? I si durant el dia apareix la preocupació, l'hauràs de guardar i pensar-hi només en la teva "hora de la preocupació". Fes-ho, així podràs tenir la resta del dia per poder rendir en altres temes.
Torna'ns a escriure quan ho necessitis, nosaltres seguim aquí...
La Laura Centellas