Mal
Hola! Soc una Noia de 15 anys i la meva preocupacio es que ultimament em fan mal els pits. Osigui la gent diu que anar sense sostén es la gloria pero esque jo quan Mel trec pos me fa mes molestia nose i al caminar pos me noto una mica de mal. I al tocarlos/apretarmels una mica tambe em fan mal. Me fa molta por que sigui un cáncer de pit o simplement m'estan creixent. Que Creus que es?
Laura Centellas

Hola,
El dolor als pits pot ser per diferents motius, en el teu cas, que encara estàs en època de desenvolupament, pot ser pel simple creixement dels pits que s'estan desenvolupant. Un altre factor que pot provocar dolor en els pits són els canvis hormonals que es produeixen durant el cicle menstrual, veuràs que en alguns moments del cicle pots tenir més sensibilitat en aquesta zona. Generalment aquestes són les causes més freqüents.
Hi ha persones que van més còmodes sense sostenidors, i en canvi d'altres que necessiten portar-los per estar més a gust. És una decisió personal i has de trobar aquella que et faci sentir millor i que no et molesti.
Si observessis o notessis algun bulto, o un canvi en la forma dels teus pits que et preocupi, el més indicat seria consultar-ho amb la ginecòloga o llevadora.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas