La meva amiga
Tinc una amiga que es veu fatal, gorda i pitjor que les altres nenes, sha aprimat MOLT i creiem que sesta transformant per ser algu que no es i no sabem com dirli que hauria de fer algo com la podriem ajudar??
Laura Centellas

Hola bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres.
Has fet molt bé en demanar ajuda per com ajudar-la, ets molt bona amiga! El més important per poder-la ajudar és què els seus pares ho sàpiguen, potser creus que la teva amiga s’enfadarà, però és el millor que pots fer per ajudar-la, ja que així, els seus pares podran buscar l’ajuda que necessita la teva amiga! Parla amb els teus pares i que ells els hi facin saber als seus o directament parlar tu amb ells. Gràcies una altra vegada, la teva amiga t’ho agrairà segur!! Per altra banda, intenteu no forçar-la en dir-li que està molt prima o que hauria de menjar més, és millor que demanin ajuda des de casa, consultant-nos ja estàs fent molt, és un gran pas!
Una abraçada i ànims per aquests dies de confinament!
La Laura Centellas