Idk
Ultimament sento ke tothom pasa d mi,hem sento mes sola que mai i sempre hem veig malament,si ja soc se tenir baixa autoestima imagínat ara,hem sento ignorada i ke thotom es cansara de mi,encara que hem fan saber que no es veritat nose pk o noto sento cm que k valc res:(
Laura Centellas

Hola!
Ens fa molt mal llegir consultes com la teva. Perquè segurament tu també ets conscients que hi ha moltes persones que t'estimen, però no saps per què no t'arriba el seu amor.
Per què no fem una PROVA DE REALITAT?
Escriu una llista amb totes les situacions en què t'has sentit ignorada durant una setmana, per exemple. I després contrasta-les amb les persones que hi tenen a veure. Parla-ho amb la teva família i deixa que t'expliquin la seva versió. Potser descobriràs una manera diferent de veure una mateixa acció ;)
A vegades el cervell ens juga males passades, i és important aprendre a diferenciar quins pensaments ens ajuden i quins ens enganyen...
La Laura Centellas