El meu cos i la meva familia
Hola,
Sóc una noia que tinc molts complexes amb el meu cos, ja se que m'he d'estimar pero o trobo impossible. Doncs bé, la meva familia sempre es posa amb el meu cos, jo ja no se que fer, perque soc molt sensible i no em ser defensar.
Gràcies
Laura Centellas

Bon dia guapa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Comentes que et sents insegura amb el teu cos i que a més et sents jutjada per la teva família en aquest aspecte. I, tot plegat, et fa sentir pitjor.
Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Perquè sinó ho fas tu, els altres tampoc ho faran. Pensa que el "cos perfecta" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. A més, les nostres emocions també afecten a com ens veiem, i ens juguen males passades. Fan que quan ens mirem al mirall, els nostres COMPLEXOS s’accentuïn. Així, que t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets.
Pel que fa als teus pares, comentes que no saps defensar-te, i moltes vegades en el moment ens agafa desprevinguts i ens bloquegem. Intenta pensar bé quina idea els hi vols transmetre i  busca un moment en el que et sentís còmoda per explicar-los com et fa sentir la seva actitud, i fer-los veure que això no t’ajuda. Potser d’aquesta manera et prendran més seriosament.
Espero que te serveixin aquests consells! Fins la pròxima!
La Laura Centellas