Fobia
Hola ja fa temps q em passa que per la nit m’agafa com una fobia. Quan vaig a dormir necessito que hi hagi silenci perquè o si no em concentro en el soroll i em costa molt dormir i puc passar-me hores... i com que no agafo el son em vaig posant cada vegada més nerviosa i començo a suar. Un cop he agafat el son si sento qualsevol cosa em desperto i ja és tornar a començar perquè no puc continuar dormint... Això em fa molta ràbia perquè m’agradaria tenir un gat i amb el problema que tinc no crec que el pugui tenir! 😞
Laura Centellas

Hola!
Segurament quan te'n vas a dormir, ja estàs amb l'alerta activada per veure si escoltes sorolls o no. A vegades, quan ens obsessionem amb algun tema, fa que sigui molt més present i amb molta més intensitat. És possible que sigui el que et passa tu.
Intenta concentrar-te en la teva respiració, en notar com l'aire entra i surt, com s'infla l'abdomen, com estan els teus peus... posa't algun tipus de meditació o relaxació i deixa que els possibles sorolls formin part de la meditació.
Relaxar-se és un aprenentage i per això cal entrenament. Si ho vas practicant veuràs com mica en mica ho aconseguiràs!
La Laura Centellas