inseguritat
hola tinc certa problemas amb la meva autostima i m'odio molt. El cas es que porto molt amb el meu novio i sempre que comencar a seguir a noies doncs em ve molta ansietat, ajuda siusplau
Laura Centellas

Hola!
Potser en algun moment hauràs de plantejar-te treballar algun aspecte relacionat amb l'autoestima, però més endavant, val?
Per altra banda, has de valorar si sents que la teva parella està flirtejant amb altres persones (i decidir si us sembla bé aquest comportament dins la parella, cada parella estructura els seus límits) o bé que ho fa per conèixer altres persones, per exemple.
Que valoris com et sents en aquesta relació: la teva parella et cuida? et sents estimada i valorada? et fa il·lusió estar amb ell, sents que ets important per ell?
Per altra banda, ell és lliure d'escollir amb qui vol estar (igual que tu), així que ara mateix t'ha escollit a tu. I tu, el segueixes escollint a ell?
A vegades no ens fem aquesta pregunta i és molt important: segueixo escollint aquesta persona com a parella?
En una parella som lliures i podem decidir si la mantenim o no. Sempre hi quan siguem honestos, d'acord?
La Laura Centellas