làser
bon dia,
necessito ajuda n un tema.
sóc una noia de 15 anys, i el meu major complexe es el pèl corporal. tinc molt molt pèl, sobretot a les axiles. a les cames no en tinc tants, i solo anar sense depilar. però les aixelles em fan suar molt i prefereixo depilarmeles. El problema esq tinc molt pèl, i gruixut, i al final em fa molta mandra depilarme x el dolor i tal. porto esperant poder fer-me la làser fa molt temps, (tinc una amiga d la meva mateixa edat q se l'ha va fer a 2n d'eso i li ha anat molt bé) i seria molt feliç si no tingués pèl a les aixelles mai més. l'any passat vaig informar-me i em van dir q millor m esperes, q no és segur q funcionés x els canvis hormonals etc. Ja ha passat un any i de debò q noto la necessitat de fer-me la làser a les axiles. no sé si serveix però em va venir la regla a l'estiu de 6è a 1r d'eso.
Llavors, creieu que em podria fer la làser després d l'estiu?
moltes gràcies
Laura Centellas

Bon dia guapaaa! Primer de tot gràcies per preguntar!
Comentes que no t’agrada tenir pel, que t’incomoda molt. I, que t’agradaria fer-te la depilació làser, però com que estàs en edat de canvi, t’han aconsellat que millor t’esperis.
Jo no et puc dir si és una bona opció o no, perquè és decisió teva i perquè no en soc experta. Així, que el meu consell és que vagis a diferents centres i t’informis bé de com funciona i de si pot ser una opció ara mateix. I, sinó, informa’t bé de quines altres opcions tens perquè et sigui més fàcil depilar-te. Pensa, que sempre estàs a temps de fer-ho.
Però, el més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!!
Fins la pròxima!
La Laura Centellas