Amistat
Hola, des de fa una setmana que no se res del meu millor amic li vaig enviar un missatge abans d'ahir i nomes m'ha contestat amb un si, se que es connecta al instagram perquè puc veure la hora. Li vaig fer una pregunta i no m'ha la contestat, no se que fer no vull que la nostra amistat es perdi. No se si enviar-li un missatge pero potser s'enfada i no vull tenir problemes. També estic una mica gelosa perquè crec que parla amb noies i no vull que elles es converteixin amb el seu millor amic. Em podreu ajudar a que he de fer si passar d'ell pero no se com o que fer, merci i estic nerviosa a esperar els missatges. Espero que contesteu aviat.
Laura Centellas

Hola!
Primer de tot, és important treure'ns la idea que només existeix UN MILLOR AMIC O AMIGA. Això és mentida!!
En l'amistat és important (i en la majoria de relacions) és important que siguin obertes, que es pugui compartir amb altres persones i que tinguis diferents grups o persones amb qui parlar i deixar-te anar. Centrar-ho tot en una sola persona... sol acabar malament.
De moment, amb la seva comunicació sembla que t'està demanant una mica d'espai, així que potser hauràs de deixar de parlar-li (i de mirar les seves connexions), centrar-te en altres persones del teu voltant i esperar a veure si ell té ganes de recuperar l'amistat o no...
La Laura Centellas