Cabell llarg
Hola,
Ja fa temps que em ve de gust tenir el cabell més llarg. De moment la meva solució ha sigut anar menys a la perruqueria i anar-hi només a tallar-me les puntes. Però tot i així, encara no el tinc tan llarg com m'agradaria. Comparant-me amb altres amigues tinc la sensació que a mi em creix més lent que a elles.
Per això m'agradaria saber si existeix cap mètode segur per poder tenir el cabell més llarg.
Gràcies
Laura Centellas

Hola bonica! Primer de tot, gràcies per comptar amb nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
Nosaltres som psicòlogues, no sabem si existeix cap producte per tenir el cabell més llarg. El que si que sabem, i t’aconsellem que no et comparis amb les teves amigues o la gent del teu entorn, cada persona és diferent, cada cos és diferent i cada cabell és diferent, n’hi ha de rossos, de foscos, de llisos, de rissats, i també n’hi ha que creixen més ràpid que d’altres. El nostre cabell, com tot el nostre cos, és tal com és, no el podem canviar pel que accepta’l tal com el tens i poc a poc aconseguiràs el teu objectiu!!
Una abraçada guapa, i ànims en aquests dies de confinament!
La Laura Centellas