No m'entenc ni jo
Estic en un moment de la meva vida en que estic molt confosa, perquè estic enamorada del meu novio, el que passa que no com abans, perquè al passar el temps me'n he adonat que no m'omple com a mi m'agradaria, per tant he arribat a la òbvia conclusió de que no estem fets l'un per l'altre i a més a més la nostra relació ja no és sana com abans, perquè s'ha convertit en un ni contigo ni sin ti, ja que si estic amb ell estic malament i si no ho estic també. Llavors el colmo de la situació, es que el buit que ha creat en mi, ha fet que m'agradi una altra persona, i m'encantaria saber si a aquesta persona jo també li agrado i actuar en consqüència, m'ajudaria a aclarar els mil dubtes que tinc. Però es que hi ha un altre problema, i és que, en el fons sé que m'estimo molt al meu nòvio actual, però per alguna raó,
a part de sentirme atraguda per una altra persona i el fet de voler provar què tal m'aniria amb l'altra persona sento inseguretat per si aquesta persona li falten característiques que té el meu actual novio, però després penso que el meu novio deixa molt a desitjar en comparació de l'altra persona que m'agrada, i també m'està influenciant i ilusionant molt el fet de que la persona que m'agrada i el meu pare es porten genial, a diferència de la relació entre el meu pare i el meu novio actual. En conclusió de tota la meva confusió, vull descobrir que és realment el que jo vull, i no sé com saber-ho; no sé si deixar el meu novio i tampoc sé com fer-ho (ja que no tinc clar si és realment amb qui em vull quedar), no sé si li agrado a l'altre persona i ho vull saber, o bé no sé si vull estar sola. Un lio, ho sé. No sé si m'he explicat...
Laura Centellas

Hola!!
Quin embolic que tens!!
Primer de tot, quan comences a tenir dubtes sobre una relació, quan sents que ja no t'il·lusiona, que et molesten algunes de la seves característiques i, sobretot, que no et sents bé amb tu mateixa... la millor opció és prendre una mica de distància per poder-ho valorar amb certa perspectiva.
Així que potser hauràs de demanar-li a la teva parella una mica de temps per saber com ets sents.
Per altra banda, hi ha aquesta persona que t'atrau. Sempre hi haurà persones que ens poden atraure (tinguem o no parella) i saber-ho ens pot ajudar a conèixer-nos millor. És a dir, accepta que t'atrau aquesta persona i, una vegada hagis escollit què vols fer amb la teva relació de parella, valora si et ve de gust seguir coneixent aquesta persona o bé prefereixes deixar-ho aquí.
En resum:
1. Distància de la teva parella.
2. Com et sents sense la relació de parella.
3. Tallar o seguir amb la relació
4. Continuar o parar el joc de flirteig amb l'altra persona.
5. Escollir estar sola, o iniciar amb l'altra persona.
Esperem haver-te ajudat, una abraçada!
La Laura Centellas