Angoixada per la "nova normalitat"
Hola!
Fins ara havia portat bastant bé el tema del confinament. Evidentment algun dia més que altre, però en general sóc una persona optimista, activa i curiosa, sempre amb coses per fer i els dies se’m passen bastant ràpid. Aquests últims dies però, estic bastant agobiada. Pot semblar estrany, perquè just ara és quan s’està començant a relaxar el confinament, però és com que he pres consciència de que la normalitat del tot no tornarà fins que no hi hagi un tractament eficaç o una vacuna, i fins que això passi pot passar un any perfectament. M’angoixa molt pensar que encara han de passar molts mesos per poder anar a la uni amb normalitat, quedar amb els amics sense haver de mantenir distàncies, veure i abraçar a tots els meus familiars, tornar a les classes de teatre... Alhora aquesta angoixa m’afecta a l’hora d’estudiar, que em costa molt més concentrar-me, m’agobio encara més i entro en aquesta mena de cercle viciós.
En resum, que veig que això és molt més llarg del que en un primer moment tots pensàvem i no sé molt bé com gestionar-ho.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Tens tota la raó, això serà molt més llarg del que podíem imaginar en un inici.
També és cert que després d'unes setmanes amb molt estrès degut al confinament, és natural que comenci a baixar una mica la tensió i ens sentim més desanimats, més decaiguts, irritables i, fins i tot, amb la sensació que no s'acabarà mai.
Aquí el que és important és centrar-se en el que sabem: actualment les classes són virtuals, en unes setmanes podrem passar a la Fase 1 (en funció de la zona on visquis) i mica en mica anirem recuperant alguns hàbits. Ara mateix es pot sortir a passejar i també a fer esport. Disfruta-ho.
L'objectiu és que puguem disfrutar mica en mica de les novetats que tenim, de les possibilitats que tenim cada setmana. Sense avançar esdeveniments, d'acord?
Una abraçada
La Laura Centellas