Parella ♥️
Hola!
Que tal? Una pregunta fa dos mesos que no veig a la meva parella i tenim moltes ganes de veure'ns. (som de diferents províncies) La pregunta es": quan ens podrem tornar a veure? Quan estera permès a quedar amb gent fora de la teva província?
Gràcies!
Laura Centellas

Hola! Sabem que està sent difícil i que s'està fent molt llarg. Però el pitjor ja ha passat i és molt important que fem bé la transició cap al que anomenen "la nova normalitat". Després d'un mes i mig de confinament total no ens ho podem carregar tot per voler anar massa ràpid. Suposo que sabràs que s'ha organitzat la desescalada en quatre fases que van de la 0 a la 3. Ara tot just estem a la fase 0. Sembla ser que potser les Terres de l'Ebre, Camp de Tarragona i Alt Pirineu-Aran potser podran entrar a la següent fase dilluns (https://adolescents.naciodigital.cat/noticia/44699/salut/proposa/nom/terres/ebre/camp/tarragona/alt/pirineu-aran/passin/fase
">
) però la resta haurem de seguir en la fase 0. Això implica que encara no podem veure a ningú que no visqui amb nosaltres. No sabem del cert quan es podrà visitar persones d'altres províncies, però segurament serà en l'última fase. El millor és que no mireu gaire enllà i intenteu anar dia a dia, estem fent un bé pel col·lectiu i cada dia queda una mica menys perquè us torneu a veure.
T'enviem molts  ànims i una forta abraçada!
La Laura Centellas