Esport durant el confinament
Durant aquest confinament vaig decidir fer esport per no engreixar-me i aprimar-se una mica, però el problema és que m'amare fa massa menjar. (No es que jo estigui fent vaga de fam ni res semblant), però últimament, tots els sopars tenen algo fregit. És com un repte impossible. Se que semblarà una pregunta absurda, però que li dic a m'amare respecte al menjà?
Laura Centellas

Bon diaaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Comentes que amb la situació de confinament t’has posat coma  meta fer més esport i aprimar-te, però que la teva mare s’ha entregat a cuinar...el que passa es que son tot fregits!
El meu consell és que parlis amb la teva mare, que li expliquis que aquests dies havies pensat en cuidar-te una mica més, i que t’agradaria menjar més saludable. Li pots explicar que menjar saludable vol dir menjar de tot de forma variada. Això, vol dir que no és saludable menjar fregits cada nit, sobretot perquè poden fer la digestió més pesada, però tampoc és saludable menjar només amanides i menjar a la planxa. Pensa que el nostre cos necessita una certa quantitat de nutrients, greixos, proteïnes, vitamines,... per funcionar, i cada aliment ens aporta algunes d’aquestes coses en diferent mesura. Sinó es posaria malalt. El que podeu fer és intentar planificar els àpats de la setmana conjuntament, de manera que quedi equilibrat.
Espero que et sigui d’ajuda! Fins la pròximaa!
La Laura Centellas