forocoches
Tinc un petit problema i es que la meva parella es passa molt temps mira’n forocoches ( cada dia), a tal punt que m’entres estem en trucada també ho mira. Lo preocupant de tot això es que comença a utilitzar un vocabulari que només s’utilitza en aquella pàgina i hem preocupar perquè no vull que acabi en una addicció.
Laura Centellas

Hola!
A veure, està clar que ell pot fer el que vulgui, sense que maltracti a ningú (està clar que la violència sempre és una línia vermella).
L'important aquí serà els límits que tu vulguis posar. Tens tot el dret a reclamar l'atenció en una trucada i de no acceptar algun tipus de vocabulari en la conversa. Així que potser hauràs de ser ferma i posar aquestes condicions.
Si el que et preocupa és que acabi en una addicció, li pots comentar a veure com ho veu ell. Però no et pots responsabilitzar d'aquest comportament, ja que és la seva família qui se n'ha de responsabilitzar. Si veus que deixa de fer algunes coses, que s'aïlla per poder-se connectar a forocoches, que està més irritable, que no accepta aquestes recomanacions... potser hauràs de parlar amb la seva família i deixar que ho gestionin a la seva manera. La teva feina només serà avisar-los d'aquesta situació i ja valoraran si hi intervenen o no.
I finalment, si veus que la relació no t'aporta benestar, que sents que no et cuida, que no mostra interès en tu, que no et té en compte... potser hauràs de prendre una decisió més dràstica per poder-te protegir.
La Laura Centellas