Estic cuadrat i no follo ni pagant
No Ho entenc, vaig deixar els estudios per passarme els dos últims anys anant sense faltar un día al gym, fotentme batidos de proteína fins que ara ja he arribat a un física de estatua griega y les ties encara així sen riuen de mi per que sóc lleig de cara i tinc acne. Estic desesperat per ser un folleti llámalo don Juan, que haig de fer?
Laura Centellas

Bon dia guapo!!
Comentes que tot i que t’has dedicat a posar-te ne forma, no lligues. Comentes que les noies es riuen de tu per ser lleig de cara i amb acne.
Se que és un tòpic: però l’aspecte físic no és el més important. Som molt més que un cos, encara que a vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. De fet, ja pots tenir molt bon cos, que si no tens feeling amb l’altre persona no aconseguiràs res. El meu consell és que pensis PERQUÈ fas esport? I PER A QUI? Pensa que el cos perfecte no existeix. El que els agrada als uns, als altres no els agrada.
Ànims! Fins la pròxima!!
La Laura Centellas