La meva amiga
La mev illor amiga (també cosina) no es mereix a la mare que té, ella l'estima, pero no l'hi agrada el fisic de la seva filla, i l'hi diu coses com que l'hi triara ella la roba, que es lletja i gorda,etc. A mi hem molta rabia la seva mare, ella viu. Aun poble aprop de girona, i jo visc a prop de Pineda, llavors en comuniquem per Whatsapp, pero aquest no es el cas, la cose es que bull que m'ajudeu en el sentit de que hem digueu que puc fer JO, per que ella sigui i tingui una vida normal, perque no es feliç, igualmebt que ella hem digui els seus problemes, i depsres de jo dir'hi que no l'hi faci cas i ella rwspon amvb un "Ya, si ami me la suda lo que opine🤠", jo se que no, la coneixo. En serio bull que ella sigui feliç, SISPLAU🙏🙏
Laura Centellas

Bon dia guapaaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Quina sort que té la teva cosina i millor amiga, de tenir-te!! Pel que m’expliques, estàs preocupada per com la tracta la seva mare, perquè creus que la seva manera de parlar-li la fa sentir malament. I, em demanes què pots fer tu...
Entenc que estàs entre l’espasa i la paret, perquè veus patir a una persona que t’importa i t’estimes però no depèn de nosaltres que la seva mare canviï el seu comportament. I, això et pot fer sentir impotent. El millor que pots fer és recolzar-la i estar al seu costat. Pots intentar aprofitar els moments en els que et tregui el tema per escoltar-la, i per ajudar-la a pensar en com la fan sentir tots aquests comentaris. També, pots reforçar les coses que se li donen bé. I, donar-li el missatge que al final a qui ha d’agradar és a ella mateixa. Fins i tot, li podries recomanar que si es sent malament o necessita consells pot fer-nos una consulta ella mateixa. I, si no és suficient, potser podries buscar algun suport en el teu entorn, com els teus pares.
Espero haver-te ajudat! Fins la pròxima!!
La Laura Centellas