El meu estil(?
No sé si aixó podria ser una consulta, pero l acose es que jo ara tinc autoestima (bstante), la cose es que tota la meva vida no, i crec que ha sigut perque m'han estat fent bullyng des de p5(però diguessim que psicologic perque els profes no ho veien, ja que no era fisic). Jo l'any passat er amolt insegura de mi mateixa, i hem vesti aamb la roba igual que les nenes de la meva classe, la cosa es que encara no he pogut trobar que diguesskm un "estil propi" amb el que sentirme comoda amb mi mateixa, crec que influeix bastant la roba que portas amb tu mateix.
Bueno espeto que hem contesteu...
Gràcies😊
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Si t’he entès bé comentes que sempre t’has sentit una mica insegura amb el teu cos perquè has estat patint bullying psicològic des de petita. L’any passat, et vas deixar portar i vesties igual que les teves companyes, i aquest any t’has començat a fixar amb el teu estil, i penses que no tens cap estil definit. M’alegro que estiguis millor.
Pensa que el nostre estil va canviant al llarg de la nostra vida, l’adaptem a l’edat, al context, als nostres gustos... no vestim igual per anar a classe, que per anar de festa. Ni ens vestim igual quan quedem per fer esport, o quan tenim una cita. A més, l’estil està molt condicionat per les modes, cada any hi ha una peça de roba, unes sabates que es fiquen de moda, i amb el temps tots les acabem portant. I, moltes vegades, en un primer moment ni ens agradaven. Això passa, perquè tots volem encaixar i volem ser acceptats, a totes les edats i per això ens adaptem al nostre entorn. A més, en  el nostre estil també hi afecten les emocions. Hi ha dies que et sents sexy, i et vesteixes més atrevida, hi ha dies que et ve de gust posar-te la roba més còmode. Inclòs, els colors amb els que vestim, estan condicionats per els nostres gustos.
I, a l’adolescència, la roba que portem juga un paper molt important. Perquè ens ajuda a experimentar mentre construïm la nostra identitat i personalitat. I, per això, en aquesta etapa canviem constantment d’estil. Així, que el meu consell és que no tinguis pressa i que vagis provant i vagis creant el teu propi estil. Al final, el més important és que et sentis a gust amb tu mateixa. Perquè al final no és QUÈ portes, sinó COM ho portes!
Espero haver-te ajudat! Fins la pròxima!!
La Laura Centellas