Amistat
Aquests dies de confinament m'estic "oblidant" d'un amic que és molt important per a mi i no vull. Ell em diu q no te ganes de parlar amb mi i aixo i que li sap greu i a mi em pasa el mateix i nosé que fer perque em culpabilitzo, potser no el se tenir com a amic. Estem intentant no pedren's més encara però hi poso jo més de la meva part que ell. Ara ja fa 3 dies que no parlem i no tinc clar si això és bo o dolent.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que ell està sent sincer amb tu i et diu que no té ganes de parlar amb tu, així que ho hauràs d'acceptar. No pots retenir ningú al teu costat per la força, no trobes?
A més, en una relació (d'amistat o de parella), l'energia ha de ser equilibrada, és a dir, que les dues persones han de sentir que l'altra persona també està interessada en mantenir la relació, sinó es converteix en una càrrega.
No sabem si és bo o dolent, però procura respectar la seva decisió i esperar que aquesta persona torni a contactar amb tu. Llavors tu podràs decidir si et ve de gust seguir i remprendre la relació, o no.
La Laura Centellas