Estries
Hola,des de fa poc m he adonat que m han sortit unes estries primes al costat de les cuixes i estic molt preocupada. Actualment no he tingut cap baixada de pes o pujada considerable pero degut a una operació si que el meu pes ha anat pujant i baixant uns 2-3kilos. El meu pes es totalment saludable i la meva dieta també es saludable. També faig esport dins de les possibilitats meves. És normal que m hagin sortit estries?M hauria de preocupar molt?
Gràcies
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Expliques que t’han sortit estries, i ens demanes si t’hauries de preocupar. En principi no t’has de preocupar. Les estries surten per l’estirament de la pell, son completament NORMALS, totes tenim estries! El que passa que no estem acostumades a veure-les, perquè en la publicitat sempre les amaguen. I, no hi ha cap solució màgica que les faci desaparèixer, formen part del nostre cos. El meu consell és que segueixis una bona alimentació, un estil de vida saludable i que t’hidratis bé per prevenir-les. De totes maneres, si t’angoixa molt, pots anar a un dermatòleg perquè t’ho miri.
Fins la pròxima guapa!!
La Laura Centellas