dubte desescalada parella
Hola, no sé si tracteu dubtes sobre la desescalada però en tinc 2
Jo visc a la àrea sanitària Barcelona nord, i la meva parella a Barcelona ciutat. Ambdues formen part de la mateixa província (Barcelona), i llavors, quan les dues àrees estiguin a la Fase 1 podrem veure'ns? O no podrem perquè son diferents àrees sanitàries?
I per altra banda, en el cas que ens poguem veure a la fase 1, podrem fer-nos petons o tenir sexe?
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola!
Intentarem resoldre't els dubtes però has de tenir clar que la desescalada, tot i que està programada, es va adaptant a les regions i també a les informacions que arriben. De manera que poden canviar algunes coses.
Pel que es pot saber, Catalunya s'ha organitzat en 9 regions sanitàries i 3 d'aquestes es troben a la regió del Barcelonès, on l'han dividit Barcelona Ciutat, Àmbit metropolità Nord i Àmbit metropolità Sud. Això ho han fet per aïllar la ciutat de Barcelona, on hi ha més densitat de població i poder controlar millor la desescalada.
Per tant, segurament és possible que, encara que les dues regions passin a ser Fase 1, es mantingui la barrera i només es permetin viatges en situacions justificades (laborals o mèdiques). Tot i així, seguirem estant alerta a les notícies per poder donar-vos aquesta informació.
Pel que fa a les relacions íntimes, es recomana no fer-se petons a la boca (per evitar les transmissions aèries), tenir relacions amb preservatiu i amb postures que dificultin el contacte i la transmissió aèria.
Esperem haver-te resolt els dubtes, nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas