Tinc 14 anys i medeixo 2, 09
Hola, tinc 14 anys i medeixo 2,09, a pesar de tot no m'ha ocassionat problemes de ossos com es habitual en aquests casos i em trobo agil, per el que puc estar agraït. Encara així tinc masses dubtes de com dur el meu dia a dia. Estic cansat de que tothom em vegi com a un bicho raro i digui coses al veurem passar. Quan conec algú solament em parla de la meva alçada i no m'agrada, és a dir, ja sabem que tinc un greu problema d'alçada, no hi han altres coses de les que parlar? També m'ocassiona problemes com no poder utilitzar transport public, no poder parlar amb algú sense ajupirme i fins i tot trobar parella, cap noia de la meva edat voldria estar amb algú que practicament li doblegui l'alçada. Hi ha alguna manera en la que pogui gaudir de la vida encara sent una persona tan diferent visualment de la resta?
Altre cosa es que jugo a basket solament per encaixar, ja que alla no esta mal vist que siguis alt, al contrari, però detesto el basket, jo solament vull una vida normal pero amb aquesta alçada (que creixerá en minim 10 centimetres) no crec que mai em contractin en cap treball que no sigui basket ni pornografia. Agrairia no recibir la tipica resposta de que no m'ha d'importar i de que no passa res per ser diferent, perquè si passa i no es gens facil dur la vida amb aquestes condicions.
Laura Centellas

Bon dia guapoo! Primer de tot, gràcies per explicar-nos el que et preocupa!
Comentes que ets un noi molt alt, i que sents que això t’ha complicat una mica la vida! Entenc que no vulguis consells típics i tòpics, però és que son els millors que et puc donar. Pensa que tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Perquè hi ha coses que no les podem canviar...Ara, el que si que depèn de tu, és com ho interpretis. Sembla mentida, però TOT és qüestió d’actitud.
El meu consell és que intentis donar-li la volta, si tu et valores, els altres també ho faran. Quan et facin comentaris sobre la teva alçada tens dos opcions: o demanar-los que no en facin perquè t’incomoda, o acceptar el comentari i transformar-lo. Quan et facin un comentari, pots dir, si sóc molt alt i és genial perquè així sempre puc fer això o lo altre. Intenta buscar els avantatges de ser alt. Perquè pensa que si tinguessis una altre alçada, també tindria avantatges i inconvenients. A més, un no ofèn si l’altre no vol. I, si el que vols és que et valorin per altres coses, doncs dóna’ls-hi més protagonisme.
Respecte a agradar a les noies...LA BELLESA ÉS SUBJECTIVA!! Pa gustos colores. De fet, la meva cunyada és baixeta i la seva parella fa 1,98, i són super feliços. No et tanquis en banda, perquè quan menys t’ho esperis trobaràs una persona que allò que per tu és un gran defecte, per aquesta persona serà genial. No se si has vist una pel•lícula que es diu: TALL GIRL. Te la recomano. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos.
I, pel que fa al bàsquet, el meu consell és que et parís a pensar: PERQUÈ ho fas? PER A QUI ho fas? Jugant a bàsquet, aconsegueixes el que vols? Et fa sentir bé?. Només tu tens la resposta, però si no et fa feliç, no tens perquè fer-ho.
Està a les teves mans viure a gust amb TU mateix!! Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
La Laura Centellas