depressio
mira el que em passa es q ahir va ser el aniversari de la meva mare , estaba molt contenta i va llimpiar i arreglar-se molt per si algu la venia a veure el que passa es q ningu la va venir a veure i ara s'esta mengant el cap jo le intentat treure del tema pero no pot i a la nit la sento plorant i entro a la seva habitacio es fa la dormida que faig per animarla ????????????
Laura Centellas

Hola!
És molt dur veure patir una mare, fa molt mal i la sensació d'impotència i no saber com ajudar-la ens pot fer sentir molt malament...
Per una banda és important que no assumeixis la responsabilitat de la seva felicitat. Cada persona s'ha de fer responsable del seu propi benestar i buscar ajuda quan sent que els seus recursos estan fallant.
El que pots fer és comentar-ho a algú de la família amb qui tinguis confiança. Escriu-li i explica-li com veus a la mare, veuràs com t'ajudaran i l'ajudaran. Hi ha coses que cal compartir amb els adults.
Per altra banda, quan notis que està més trista o més moixa, si a ella li ve de gust, pots fer-li companyia. A vegades no ens ve de gust que ens "distreguin" però sí que ens facin companyia. Fes-li companyia a la teva mare i proposa-li de fer alguna cosa conjuntament (mirar una pel·lícula, muntar un àlbum de fotos, remodelar alguna habitació de la casa...). Potser us podeu posar petits projectes i compartir aquesta estona.
Demana ajuda, d'acord?
La Laura Centellas