NO HEM SENTO AGUST
Estic fent dieta intentan menja menys i millor paso gans i no veig resultats, no paro de pensar en que no estic agust amb el meu cos i nomes tinc ganes de plorar quina dieta o exercici podria fer?
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Ens comentes que estàs fent dieta, però que no veus els resultats que t’agradaria i no et sents a gust amb el teu cos. I, ens demanes quins dieta o exercici et recomanem.
Doncs bé, el meu consell és que si vols realitzar qualsevol canvi en els teus hàbits alimentaris, et posis en mans de professionals. Jo no et puc dir una dieta o exercici concret per aconseguir el que vols perquè sóc psicòloga. Hauries de posar-te en contacte amb experts del tema com poden ser entrenadors, nutricionistes, dietistes, metges.... Tot i això, pensa que no hi ha cap exercici o dieta màgica que ens ajudi a aconseguir els nostres objectius de forma ràpida i tal i com volem. Cada cos és únic, i no a tots ens funcionen les mateixes coses. A més, hi ha coses del nostre cos que no les podem canviar, i no ens queda una altre que acceptar-les. L’important és que estiguis sana i et sentis i t’agradis a tu mateixa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. Així, que t’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal i com ets.
Fins la propera!!!
La Laura Centellas