Masturbació!
Tinc dos preguntes:
1-Jo des de petita em masturbo preuant les cames i contraguent els múscols, el problema esque he intentat ferme dits, tocar-me el clítoris pero nomes sento plaer creuant les cames pero igualment no arribo a l'orgase, quan porto un minut o dos hi ha un punt que ja no puc més pero no arribo a l'orgasme encara que ja se que aixo no es l'onjectiu em precupa.
2-Quan em faig dits, nomes m'en entren dos perquè es com si el forat no fos prou gran, es com si hi hagues com si per dintre si que és gran pro a lentrada el forat és molt petit, nose si mexplico.
Moltissimes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Per a sentir plaer no fa falta que introdueixis els dits dins la vagina, de fet fixa't que obtens plaer quan estimules amb aquest moviment que ens descrius amb les cames.
Quan fas aquest moviment amb les cames el que estàs fent és estimular el clítoris de forma indirecte. El clitoris és una estructura de la vagina que la seva única funció és provocar plaer.
T'animem a que puguis explorar-te, primer de forma visual amb un mirall i puguis veure com és la teva vulva, que ubiquis totes les seves parts i et familiaritzis amb ella.
Després t'animem a explorar de forma tàctil la part del clítoris, t'adjuntem un vídeo on unes estudiants d'infermeria expliquen amb una maqueta diferents tècniques de masturbació femenina:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas