Tamany del penis (part 2)
Hola, primer de tot moltes gracies per atendrem a L'anterior consulta, la cosa es que en un videotrucada per zoom amb els meus Amics com es habitual va sortir aquest tema i els Hi vaig comentar sobre la vostre resposta. Si bé van dir que si que el que deies era totalment cert Hi van afegir que Hi han plaers i plaers. Segons ells cap plaer que no sigui la penetració es bo en una relacio degut a que la penetració estableix un rol de carácter dominant que es perd amb qualsevols altre práctica que estimules el clítoris. I que es perillos ja que si arriba a gaudir ella mes que tu no es una relació sana. Això ma deixat moltisims mes sdubtes dels que tenía i estic realmente confos, agradaría inmensamente que el poguessiu fer entendrho
Laura Centellas

Hola de nou,
¡Ens sembla genial que parleu d'aquests temes! El fet és que una relació no hauria de valorar-se en funció de qui és el dominant o el submís... ja que partint d'aquesta base la relació seria assimètrica i per tant, ja no seria d'igual a igual (a no ser que formi part d'un joc BDSM on els acords es realitzen d'igual a igual).
Ens resulta molt trist que pensin que "cap plaer que no sigui la penetració es bo en una relació degut a que la penetració estableix un rol de carácter dominant que es perd amb qualsevols altre práctica". L'objectiu de les relacions sexuals no és (o no hauria de ser) el rol de dominació, l'objectiu ha de ser el plaer i el gaudir de la interacció. Sentir plaer i donar plaer, i per a aquesta finalitat la penetració pot ser un joc més, però, per sort per tothom, NO és el més important. La sexualitat és molt àmplia, i reduir-ho als genitals o a una única pràctica com la més important per un tema d'ego's, ens resulta trist, com ja hem dit abans.
Et recomanem llegir llibres sobre sexualitat femenina, dirigits a dones, començant per "Tu sexo es tuyo" de Sylvia de Bejar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas