Micro
Hola tinc Molt complexe perque tinc un micro pene en fa por que Quan arribi el moment es rigui de mi i no tinguen sexe
Laura Centellas

Hola,
La mida del penis pot variar força d'una persona a una altra, et podem dir que la normalitat va vinculada a la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Moltes vegades els referents de penis que tenim venen donat per les imatges que podem veure per internet (o a la pornografia) o pel que comenten els companys.
És important que aprenguem a estimar-nos i acceptar el nostre cos tal com és. La sexualitat és molt més àmplia que la penetració i la mida del penis no és determinant en el plaer i el gaudir sexual.
Si quan arriba el moment de compartir la teva sexualitat amb qui tu vulguis, aquesta persona se'n riu del teu cos, d'una part o de tu, vol dir que no t'estima i que no té gens de respecte cap a tu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas