Bony a la vulva
Hola, ahir vaig trobarme un bony molt rodó a la vulva concretament als llavis externs la qual si ho toco molt em fa mal. Estic molt emparanoiada i tinc molta por del que pot ser a mes em fa molta cosa dirho als pares. M'hauria de preocupar tant?
Laura Centellas

Hola,
T'has mirat amb un mirall com és aquest bony que descrius? Poden ser moltes coses, des d'un pèl "enquistat", a una Infecció de Transmissió Sexual.
Et recomanem que consultis amb la teva ginecòloga per a que pugui veure què és, descartar si és alguna cosa que requereixi medicació o indicar-te la intervenció adequada.
La visita no t'ha de fer por, si detectem que alguna cosa ens surt en algun lloc on abans no hi era, és important valorar-ho.
Pots trucar a la tarda jove del Centre d'Atenció Primària de la teva zona i explicar el que et passa, des d'allà t'indicaran on has d'acudir.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaange.com
La Laura Centellas