Soc asexual?
Tinc un dubte: Soc asexual?
Només he mantingut sexe una vegada i no ho vaig disfrutar gens. Penso que es normal, es la primera vegada. Però no tinc gens gens de ganes de tornar a fer-ho. No vaig sentir gens de plaer. També haig de dir que les vegades que me fet dits han sigut més estranys que plaents. Ni sexe ni dits, cap dels dos hem proporciona plaer. Tot i que es veritat que liarme amb algú, es a dir, sense arribar a tocarnos o a tenir sexe, no hem resulta cap problema. Potser es veritat que ho hauria d’intentar fer-ho unaltre vegada per veure si aquesta vegada si que hem fa sentir bé, però es que sincerament tinc zero de ganes. No vull tornar a tindré sexe però liarme amb algú sí. Me sentit atreta per molta gent i me liat amb gent i desde la primera vegada segueixo igual només que ara tinc clar que el sexe no m’atrau.
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Doncs si de moment no t'interessa i no et ve gens de gust, no et forcis a tenir relacions sexuals.
Les persones asexuals són aquelles que no senten atracció sexual per ningú. El seu interès en aquest sentit no existeix. Hi ha qui considera que l'asexualitat és una orientació sexual més al costat de l'homosexualitat, l'heterosexualitat, la bisexualitat, etc... Actualment existeix un debat científic per decidir si s'inclou com a orientació sexual o es defineix com a una falta d'orientació sexual.
També t'animem a que si sents curiositat puguis explorar-te a tu mateixa, primer de forma visual amb un mirall i puguis veure com és la teva vulva, que ubiquis totes les seves parts i et familiaritzis amb ella.
Després t'animem a explorar de forma tàctil la part del clítoris, t'adjuntem un vídeo on unes estudiants d'infermeria expliquen amb una maqueta diferents tècniques de masturbació femenina:
BOJWa8takY
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas