Com ho aconseguixo?
Hola, tinc un complexe perquè tinc les espatlles y els pits molt amples a comparació amb les meves cames y maluc, he pensat que fent exercici de cames pot ser puc nivelar una mica la amplada amb l'espatlla y que no es vegi tan ample i pugui estar mes còmode amb el meu cos, quins exercicis podria fer per aconseguir eixamplar el malucs??
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa!
Dius que no et sents a gust amb el teu cos perquè tens les espatlles i els pits molt amples. I, que has pensat que amb exercici et pot ajudar a compensar-ho.
Em sap greu, però jo sóc psicòloga, i no et puc ajudar amb els exercicis que ens demanes. El que pots fer és ficar-te en mans d’entrenadors que et puguin dissenyar una rutina adaptada a les teves necessitats per poder seguir una pràctica esportiva més saludable. De totes maneres, pensa que potser no pots aconseguir el teu objectiu, ja que cada cos és un món i hi ha parts que no les podem canviar. Tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecte" no existeix perquè la bellesa és relativa. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos.
Fins la pròxima guapa!
La Laura Centellas