Ronches
Tinc la pell molt sensible y sempre em surten ferides a la pell, brots de pell atípica, ronches... Ara estan sortint ronches a la cara y no tinc ganes de res perquè penso que qualsevol cosa que faci o empitjorada, porto 2 mesos sense prendre el sol perquè tinc por a sortir al balcó y que en surtin més ronches, ya no se que fer
Laura Centellas

Bon dia! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Dius que sents preocupació perquè tens la pell molt delicada i t’has començat a sortir taques a la cara i això et fa sentir malament amb el teu cos.
Em sap greu perquè jo sóc psicòloga i no et puc ajudar en temes mèdics. El meu consell és que si et preocupa et posis en contacte amb especialistes (metge de capçalera, dermatòleg,..). Ells et podran fer una valoració i podran resoldre els teus dubtes. I, el més probable és que et puguin oferir alguna ajuda. Pensa que encara que estiguem en situació de confinament, els serveis mèdics segueixen en actiu, el que passa que alguns han adaptat les visites a les mesures de seguretat que es necessiten.
Espero que et recuperis aviat, fins la pròxima!
La Laura Centellas