No arribo a l’orgasme amb parella
Homa tinc 16 anys i fa 1 any que tinc parella, des de llavors que mantenim relacions sexuals habitualment, i magrada, osigi no ho faic x obligacio ni re sino pk realment magrada però no arribo a l’orgasme, ni hem corro ni re bueno nomes arribo a lorgasme (que no se si ho es) quan hem toco jo sola el clitoris nose si es normal quan arriba un punt que es com que el forat de la vagina sem dilata com palmadas nose com diro suposu que aixo es arribar a l’orgasme del clitoris però al fero amb parella amb penetració no arribo enlloc i si hem toco el clitoris hem fa mal i no ho noto, que faig?
Laura Centellas

Hola,
Sembla que tens dubtes de si arribes o no a l'orgasme. Segons entenem la dificultat apareix quan practiques relacions sexuals amb la teva parella, especialment quan practiqueu la penetració, oi? Amb altres pràctiques sexuals teniu dificultats?
Fixa't que el clítoris és la part del cos que serveix, única i exclusivament, per proporcionar-nos plaer. Les terminacions nervioses dins de la vagina són menys, i per tant, és completament lògic sentir menys plaer amb la penetració. Amb aquesta pràctica sentiràs plaer, i et pot excitar moltíssim, però per arribar a l'orgasme moltes vegades necessitem de l'estimulació directa o indirecta del clítoris.
Una opció és buscar postures que estimulin el clítoris de forma indirecta, amb el fregament de la part baixa de la panxa, per exemple, o d'altres que permeten tenir les mans lliures i per tant, podem estimular-nos o ens pot estimular la nostra parella el clítoris mentre practiquem la penetració. D'aquesta manera potenciarem les sensacions de plaer!
Si quan l'excitació és molt elevada tocar directament el clítoris et resulta molest, pots provar d'acaronar-lo pels costats, de forma més indirecta.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas