Sagnat durant el sexe
Hola, parlare sense tabús per explicar-me millor. Estavem jo i un rotllo practicant sexe i mentres em feia dits he sagnat. Jo pensava que era normal per que mai havia sagnat i he pensat que potser m’havia trencat l’himen, però una amiga m’ha dit que no era normal i no sé qué pensar, ja que no em fio del que posa a internet. No m’ha fet ni em fa mal, de fet jo no m’havia donat conta. Es preocupant? Què hauria de fer?
Gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Era la primera vegada que t'introduïen els dits dins de la vagina? El sagnat pot ser degut a diferents motius. Un d'ells, com bé dius, podria ser pel "trencament" de l'himen. Quan això passa, se sagna. Un altre motiu podria ser que t'estigués venint la regla i hagi coincidit en el moment, o que tinguessis una petita ferida i amb el fregament dels dits, aquesta sagnés... Ens és difícil des d'aquí determinar la causa exacta.
En principi no t'hauries de preocupar, però si et fa mal, tens molèsties, o el sagnat no s'atura (i no és la regla) aleshores el millor seria consultar-ho amb la ginecòloga.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas