Un mix...
Hola,
Desde que va començar el confinament estic molt nerviosa, molt agobiada i sense ganes de fer res. i no se perquè faig com moviments raros que intento no fer però en surten molt i no els puc controlar. I quan en poso molt nerviosa no puc parar de menjar... Tinc molt por de sortir al carrer, i no he sortit desde que van tancar les escoles.
He probat a distreurem i coses semblants que he vist per internet, però res en funciona, i ja no se que fer. Agrairia sisplau que em contestesiu.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola!
Quan estem en una situació d'estrès continuat, és a dir, durant moooolts dies, és natural que la mateixa ansietat ens faci fer moviments estranys, alteracions en el menjar i el dormir, falta de motivació...
I també agafar por a sortir al carrer.
Mica en mica, aniràs recuperant la seguretat per sortir al carrer, tornaràs a sentir que el carrer és un espai conegut i segur per tu. Parla amb la teva família i demana'ls ajuda per acompanyar-te en aquestes primeres sortides. T'anirà bé sortir a fora i fer una rutina fora de casa, com una caminada al dia.
Comença anant a tirar les escombraries, per exemple. I mica en mica (si vols acompanyada d'algú de la teva família), ves allunyant-te de casa teva cada dia una mica més. Ara toca recuperar la seguretat. I la seguretat només es pot agafar fent allò que ens fa por. Val?
Una abraçada,
Nosaltres seguim aquí
La Laura Centellas