preocupacio
hola, estic molt preocupada perque vaig estar parlant amb un nen i aquest nen em tirava la canya saben que tinc parella, yo li he deixat clar molts de cops que estic amb ell i que no li posaria els cuernos i quan em deia alguna cosa sobre si es guapo em sentia en un compromis ja que em fa cosa dirli feo i el que realment penso, yo li deia que podiam ser amics , quan em deia per quedar yo li deia de amics i tot sempre de amics. estic preocupada perque tinc por a que digui que yo he posat cuernos quan en realitat no es aixi yo mai em liaria amb un altre que no fos el meu novio, estic molt preocupada i estic tot ek rato pensan en aixo
Laura Centellas

Hola!
Si aquest nen t'està incomodant i la seva conversa és desagradable per tu, li has de fer saber.
Ho pots fer de manera assertiva: "ja t'he comentat més d'una vegada que tinc parella i que no tinc intenció ni ganes d'estar amb ningú més. Així que t'agrairia que paressis amb els teus comentaris, perquè em fas sentir incòmode. Si volgués alguna cosa amb tu, ja t'hauria respost. Espero que entenguis la meva negativa".
Ho pots fer de manera més directe: "no m'interesses. T'agrairia que paressis de molestar-me"
Ho pots fer sent més brusca: bloquejant-lo.
Tu no estàs fent res malfet, has intentat ser amable i no ferir-li els sentiments, si ell no ho entén i continua insistint, hauràs de fer alguna cosa més contundent per parar-li els peus.
Quan des del feminisme es parla del "no és no" i "només un sí és sí" també inclouen també aquestes situacions incòmodes i desagradables, com insistir i fer-se pesat.
Una abraçada!
La Laura Centellas