Embaras?
Hem fet sexe sense protecio uns 20 segons abans de la eyeculacio la tret fora i sa masturbat fins a eyecular . Puc quedarme embarassada??
Laura Centellas

Hola,
Si l'ejaculació no ha estat dins de la vagina, les probabilitats són més baixes, però no podem dir-te que hi ha risc zero. Penseu que sempre que hi ha penetració vaginal sense cap mètode d'anticoncepció, ens exposem a un embaràs (i també a la transmissió d'ITS).
Abans d'ejacular s'allibera el líquid preseminal, aquest líquid pot arrossegar algun espermatozou que hagi quedat en el conducte, i per tant la possibilitat d'embaràs existiria. Com dèiem les probabilitats d'embaràs són més baixes, però no és impossible.
No oblideu que la marxa enrere no és un mètode anticonceptiu. Així doncs, us recomanem l'ús del preservatiu durant tota la relació sexual!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas