BATXILLERAT
L'any passat vaig triar el batxillerat social, i estic contenta de la meva decisió, tot i que em va costar.Aquests dies he estat mirant carreres (faig 1r de batx) i estic bastant arrepentida de no haver triat el científic, tot i que a la vegada el meu m'agrada. I ara sento que m'estic tancant portes, no sé. Osigui ara penso que potser m'agradaria fer medicina o alguna cosa relacionada amb les ciències (que sempre m'han agradat). No sé que fer, si canviar de modalitat o alguna coaa...
Laura Centellas

Hola!
És molt normal que dubtis, que no ho tinguis gens clar...i si aprofites aquests dies de confinament per fer un passeig per parlar amb tu mateixa? Ningú millor que tu sap el que t'agrada i el que no, quines són les teves habilitats, les coses que et motiven, plantejar-te on t'agradaria veure't professionalment d'aquí a uns anys o cap a quin sector vols encaminar-te. Què pot passar? Que hagis de tornar a fer segon de batxillerat? O presentar-te novament a la sele? O canviar de grau?.Tens tot el dret i gairebé l'obligació d'equivocar-te....no et va d'un curs o dos !! Ara també és el moment de començar a informar-te, a dedicar-te temps per poder prendre les millors decisions.
Et facilito l'enllaç on podràs veure tots els estudis universitaris, amb les notes de tall, sortides professionals, convalidacions dels cicles formatius de grau superior, etc..
">Canal Universitats
Al següent enllaç no podràs veure tota la informació perquè no és totalment gratuïta, però sí tens accés a consultar molta, com els estudis universitaris més demandats, els de nota de tall més alta, millor rendiment a 1r, menys abandonament....són els Top 20.
#.XsUh0mj7TIU">Unportal
Al web de l'In-forma't disposes de recursos audiovisuals. Tens molts estudis universitaris explicats pels professors/es que també et pot orientar.
">In-forma't
Esperem haver-te ajudat una mica :)
La Laura Centellas