La regla
Hola bona tarda, fa dos mesos que no em baixa la regla i nose si és algun problema d’alimentació o alguna altre cosa. Nose si és normal que pasi ja que estem en confinament i m’ha canviat molt radicalment el meu dia a dia en relació a tot, cada vegada estic molt més nerviosa perquè em menjo molt el cap. ( embarassada no puc estar perquè em va baixar la regla una setmana avans del confinament).
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupa!
Ens expliques que fa un temps que no et baixa la regla i això et preocupa. A vegades, la regla no és regular. Pot ser que un més no ens baixi o que ens baixi més d’hora o més tard. Però, si no ens baixa la regla durant uns mesos, és important que anem al ginecòleg o al metge de capçalera per veure què passa ja que ens hi juguem la salut. Quan perdem pes, el nostre cos deixa de produir les hormones necessàries per fer l’ovulació i deixem de tenir la regla. La regla és molt important, no només per si volem ser mares o no, sinó perquè regula el sistema hormonal del nostre cos. Sense regla sens començaran a debilitar els ossos, ens podrem quedar estèrils i afectarà al nostre benestar emocional, entra d’altres. I, de la mateixa manera, el confinament ens fa tenir les emocions a flor de pell i de la nit al dia hem hagut de canviar i adaptar les nostres rutines, i això pot haver afectat al teu benestar emocional i a la teva menstruació.
Et diria que vagis al especialista per a que descarti qualsevol problema físic i que intentis distreure’t. Perquè com més t’hi capfiquis més nerviosa et posaràs i més difícil serà que se’t reguli. I, pensa que el confinament és una mesura preventiva temporal. Aviat podràs tornar a passar bones estones amb els teus amics. Ànims bonica i fins la pròximaa!!!
La Laura Centellas