Imatge corporal
Tothom diu que tinc molt bon cos (ja que no estic ni molt prima ni grassa) però a mi em dóna la sensació de que em sobren alguns kilos (ja que sóc bastant baixeta i és més difícil tenir més bon cos). El problema és que molts caps de setmana em proposo menjar poc durant a partir de la pròxima setmana però ho acabo incomplint ja que si menjo poc per esmorzar, a l'hora de dinar tinc gana i menjo normal i al cap d'uns dies de que em passi sempre el mateix em trobo malament amb mi mateixa i em decepciono de no haver-ho aconseguit. Se que la resposta serà algo tipo de que no m'opcecioni amb el cos i que encara menys si la gent diu que tinc molt bon cos ja que estic bastant forta, però per mi no és tant senzill.
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que la gent et diu que tens bon cos, però tu et sents insegura. I, que has intentat seguir millors hàbits alimentaris però et costa molt.
A vegades, el nostre entorn ens transmet la idea de que si tens un bon cos no et pots sentir insegura perquè és el que tothom vol... Doncs NOOOOOOO!!! Tots tenim complexos (aspectes que no ens acaben d'agradar o que ens fan sentir incòmodes) tinguem el cos que tinguem. El meu consell és que als amics que et diguin que tens un “cuerpazo”, els hi responguis amb una altra pregunta: I que és un cos “cuerpazo”? Perquè la bellesa és subjectiva, i el que ens agrada a uns als altres potser no ens agrada. Així, potser entendran perquè tu també tens inseguretats com tots!!!!
Igualment el més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!!T’has d’agradar a TU mateixa primer per agradar als demés. És qüestió d’actitud, hi haurà aspectes del teu cos que no podràs canviar, però canviar la manera de veure’t si que depèn de TU. A vegades ens centrem molt en el nostre físic i oblidem que tenim moltes altres coses per les que la gent ens valora!! Ets més que un cos, el teu caràcter i les teves habilitats també conten i això afecta a la imatge que tenim i que tenen els altres de nosaltres mateixos. T’aconsello que aprenguis a mirar-te amb bons ulls i amb molta atenció, perquè segurament descobriràs que hi ha molts aspectes (del físic, de la personalitat, de les teves habilitats...) que fan que siguis ÚNICA i PERFECTA tal com ets.
I, per poder complir els teus objectius t’aconsello que comencis ficant objectiu petits i realistes que sàpigues que pots complir. Perquè ho volem tot ràpid i fàcil, i les coses no funcionen així. Si et fiques metes molt altes, t’acabaràs frustrant perquè no les aconseguiràs o et quedaràs a mitges. Et serà més fàcil si et planteges un objectiu com menjar més saludable, i el desfàs en petits passos que pots anar aconseguint cada dia. I, una manera de fer-ho és organitzar-te els àpats amb temps.
Espero que et serveixi d’ajuda! Fins la pròxima!!!
La Laura Centellas