Vaig tard?
Se que semblarà una tonteria, pero a mi és una cosa que em dóna molts tombs al cap i si puc explicar-ho i que algú em pugui respondre (sense que em coneguin) és una cosa que a mi em va bé.
Jo tinc 13 anys a punt de fer-ne 14 i encara no m'he liat. Se que és molt aviat ja que hi ha gent bastant més gran que encara no ho ha fet, però és una cosa que a mi em preocuoa en un cert punt ja que jo mai he sigut de fer petons (no sóc gaire carinyosa) però és una cosa que tinc ganes de provar i tinc por que hi provi quan sigui massa gran O que passin els anys i no ho provi.
Se que no es una cosa gaire important però a mi em va bé treure i poguer esperar una resposta d'algú desconegut i expert en aquests temes.
Gràciess
Laura Centellas

Hola,
No vas tard, ja t'ho podem ben assegurar! Pots estar ben tranquil·la! No tinguis pressa, arribarà un moment on passarà, i és important que ho facis quan et sentis preparada per fer-ho i amb la persona que tu realment vulguis! Fixa't que amb això no hi ha una edat establerta en la qual es consideri que ets "massa gran" per fer el primer petó.
Aprofita per conèixer gent, per gaudir i per valorar amb qui et sents còmode, quines persones criden el teu interès, quines vols conèixer més profundament, quines no et desperten res... i així aniràs veient amb qui et sents més a gust i qui sap, si és la persona amb la qual et lies per primer cop ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas