Amistats
Estic engoixada perque em fa por que algunes amistats que em va costar molt forjar a l'institut, quan tornem desapareixin, i també amistats de fa molt de temps doncs també perdre-les. La veritat es que no m'hauria de preocupar, pero no sé com serà tot quan tornem
Laura Centellas

Hola!
És normal aquesta preocupació, quan una cosa ens ha costat molt esforç per aconseguir-la, és possible que tinguem por de perdre-la. Aquesta por ens dona informació que allò és important per nosaltres.
Ara bé, no podem deixar que la por ens paralitzi. Segurament el primer dia serà incòmode i ens sentirem estranys, però si ho diem obertament i ho posem sobre la taula: "quina situació més rara!" pot fer que ens relaxem i ens surtin expressions més espontànies.
Intenta cuidar les amistats des de la distància, preguntant-los com estan i fent alguna activitat conjunta, així us sentireu més connectats. Quan s'acosti el dia, recorda: "tu ets important per aquestes persones, els agrada la teva manera de ser i t'estimen tal com ets". Respira profundament i gaudeix de la retrobada.
Una abraçada!
La Laura Centellas