Caos
Bones, abans de res, una abraçada i molta força per a la persona que llegeixi això, ja queda poquet.
Bé, doncs comento la meva situació.
Estic a primer de batxiller, he repetit aquest mateix curs i a dia d'avui, quedant res per finalitzar aquest nou sense haver fet res de deures durant aquest confinament a causa del que després comentare, puc dir que no aprovare (al menys les llengües ) .Aun queden les recus, si, però ... no tinc ni idea que fer amb la meva vida, però ni idea.
Sóc una persona bastant negativa i pessimista tot i tenir petites llums d'esperança en algun moment.També tinc una voluntat pèssima, sóc mandrós i estic bastant desmotivat.
La vida com a tal em desgana, tanta maldat, corrupció, apatia, hipocresia, etc ...
Com a persona la qual vol viure, he hagut d'acceptar això a la força.Pero no puc viure amb la idea que mai podré desfer-me dels grillons amb què tots naixem.
Somio amb l'idea de mirar el cel a través de el reflex d'un llac, el qual està envoltat d'arbres i poder dir, per fi no tinc responsabilitats innecesarias. Pero tristament tan sols puc imaginar-m'ho.
Tot i així, em seria util que em guiesis una mica amb aixo de batxiller, per això la parrafada de fa uns segons.
Gràcies per escoltar a un altre adolescent a què li fa por ser adult, una abraçada i de cor espero que tots estigueu be.
Petons!
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies pels teus ànims, també per tu!!
Crec que ho has resumit molt bé amb la idea que fa por créixer. Créixer implica assumir responsabilitats i, també, les conseqüències implícites. Però créixer també vol dir escollir i decidir per un mateix.
Està clar que, vivint en societat, has d'acceptar unes normes de convivència social, però també pots plantejar-te si aquesta societat és on et sents còmode o bé prefereixes viatjar i descobrir altres cultures i sistemes que s'ajustin a la teva manera de ser ;)
Pel que fa al batxillerat, és natural que hagi disminuït el rendiment degut a la situació de confinament, però pel que ens expliques, la teva desmotivació ve de més enrera. Intenta buscar quina motivació interna tens per estudiar el batxillerat (és per interès real? o simplement és un instrument per aconseguir alguna altra cosa?) A vegades cal acceptar alguna circumstància (estudis de batxillerat) que ens permetran accedir a una situació més agradable (estudis universitaris o de CFGS, per exemple). Intenta descobrir per quin motiu estàs fent batxillerat. Una vegada ho tinguis et serà més fàcil continuar amb els estudis o abandonar-los...
Una abraçada!
La Laura Centellas