Confinament = NO relació
Tot es una merda, a les tres primeres setmanes de confinament ell hem va dir de deixar-ho, hem va dir que feia temps que estaba malament, pero jo penso si tant hem deies que m’estimaves perquè no hem vas dir que et senties malament amb la relació per poder solucionar-lo?
A día d’avui no estem junts, m’he adonat de que només pensa en ell i que jo no le importat mai.
Laura Centellas

Hola!
Fa molt mal adonar-se que heu viscut la relació amb intensitat diferent. Segurament tu l'has viscut des de l'honestedat i sembla que ell no hagi sigut tant sincer.
El procés de ruptura també implica aquesta etapa de ràbia i enfado cap a l'altra persona, deixa que surti! Trenca o estripa algunes coses si ho necessites, desfoga't!
Mica en mica veuràs que podràs explicar-te la història de manera diferent, posant en cada persona la responsabilitat que ha tingut en la ruptura.
I recorda, no té a veure amb tu, ell no ha volgut implicar-se en la relació i no té a veure amb tu. No ho oblidis ;)
Una abraçada, nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas